Om een zzp’er toe te voegen aan het JEX Backoffice portaal, volg je de volgende stappen:
Klik op een afbeelding om deze te vergroten en nog een keer op de afbeelding om deze weer te verkleinen.
Stap 1
Klik in het linker menu op 'Zzp'ers' om het overzicht van jouw zzp'ers te openen.
Stap 2
Boven het geopende overzicht van jouw zzp'ers vind je rechts de button 'Zzp'er toevoegen'. Klik hier om een nieuwe zzp'er aan te maken.
Stap 3
Vul het KVK-nummer van de zzp'er in. Controleer of de automatische gegevens die het portaal invult kloppen en vul deze aan waar nodig.
Stap 4
Vul de contactgegevens van de zzp'er in.
Stap 5
Vul de facturatiegegevens van de zpp'er in.
Stap 6
Vul de verzekeringsgegevens van de zpp'er in.
Stap 7
Vul de bankgegevens in van zzp'er.
Stap 8
Klik op 'Volgende'.
Stap 9
Vul de persoonsgegevens van de zzp'er in.
Stap 10
Klik op 'Opslaan' om de zzp'er op te slaan. Het aanmaken van de zzp'er in het JEX Backoffice portaal is dan definitief. Wil je de zzp'er later nog eens checken of wijzigingen aanbrengen? Klik dan op 'Concept opslaan'.
Ben je er met bovenstaande informatie nog niet helemaal uitgekomen? Neem dan contact op met onze Client Support via clientsupport@jex.nl of telefonisch op werkdagen van 8:00 – 17:30 via 010 – 300 7869.